Pozyskanie nowego partnera - Eventim dla Ergo Areny
W styczniu b.r. hala pozyskała czwartego, obok Ergo Hestii, Tyskie i Pepsi, partnera marketingowego. Firma CTS
Eventim, wiodący dystrybutor biletów w Europie, przez najbliższe co najmniej 2 lata będzie oficjalnym partnerem Ergo
Areny w zakresie sprzedaży biletów na imprezy muzyczne i sportowe.
"W ramach współpracy wdrożone zostaną nowoczesne narzędzia sprzedażowe i programy zachęcające widzów do częstszego
odwiedzania hali przy okazji różnych eventów" - mówi Kamil Kukułka, Doradca Zarządu ds. Komercjalizacji Ergo Areny.
Ponadto marka Eventimu widoczna będzie w przestrzeniach wewnątrz areny, a także firma dysponować będzie lożą VIP dla swoich gości i partnerów.
Zapraszamy do skorzystania ze sklepu internetowego hali
Źródło: Sport Innovation

W styczniu b.r. hala pozyskała czwartego, obok Ergo Hestii, Tyskie i Pepsi, partnera marketingowego. Firma CTS Eventim, wiodący dystrybutor biletów w Europie, przez najbliższe co najmniej 2 lata będzie oficjalnym partnerem Ergo Areny w zakresie sprzedaży biletów na imprezy muzyczne i sportowe.
"W ramach współpracy wdrożone zostaną nowoczesne narzędzia sprzedażowe i programy zachęcające widzów do częstszego odwiedzania hali przy okazji różnych eventów" - mówi Kamil Kukułka, Doradca Zarządu ds. Komercjalizacji Ergo Areny. Ponadto marka Eventimu widoczna będzie w przestrzeniach wewnątrz areny, a także firma dysponować będzie lożą VIP dla swoich gości i partnerów.
Źródło: Sport Innovation