Pierwszy miesiąc obsługi projektu sponsoringowego ERGO Arena zakończony
- Details
- Created on Tuesday, 05 October 2010 15:29
Sport Innovation podjęło się pełnej obsługi projektu sponsoringowego ERGO Arena na zlecenie firmy STU Ergo Hestia S.A. Celem projektu jest aktywizacja praw sponsorskich i budowa nowej marki ERGO Areny - nowoczesnej hali wielofunkcyjnej w Gdańsku/Sopocie mieszczącej do 15 tys. widzów.
W ramach rozwoju marki ERGO Arena przygotowywane są m.in.:
- nowoczesne oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne
- interaktywna strefa marki sponsora na obiekcie
- aranżacja loży sponsorskiej
- kampania promocyjna ERGO Areny
- strategia komunikacji
- księga identyfikacji wizualnej marki ERGO Arena
- multimedia
Więcej szczegółów przedstawimy wkrótce.
Realizacja projektu rozpoczęła się na początku września w Sopocie i potrwa przez 3 miesiące. Działania te wynikają ze strategii sponsora, w której jednym z priorytetów jest rebranding marki ERGO Hestia, którego kolejny etap rozpoczął się 1 października.
„Naszą ambicją jest przygotowanie najlepszego projektu naming rights w Polsce oraz powiązanie emocji towarzyszących wydarzeniom na ERGO Arenie z firmą ERGO Hestia. Jest to też wyraz lokalnego zaangażowania firmy oraz chęci podniesienia jakości doświadczeń uczestników na ERGO Arenie” - mówi Kamil Kukułka, z agencji Sport Innovation, odpowiedzialny za koordynację projektu i reprezentujący sponsora we wszelkich apektach związanych z ERGO Areną.
Sport Innovation jest liderem w realizacji projektów naming rights w Polsce, wcześniej doradzając w Polsce m.in. sponsorom PGE i Atlas oraz wielu miastom oferującym prawa do nazwy obiektów wielofunkcyjnych.
Źródło: własne