- Details
- Created on Thursday, 01 September 2011 23:10
W ostatnich tygodniach ERGO ARENA podpisała nowe umowy sponsoringowe z producentami napojów - z firmą Pepsico oraz z Kompanią Piwowarską. W ramach współpracy firmy pozyskały możliwość ekspozycji produktów w przestrzeniach gastronomicznych na terenie całej hali. Ponadto hala udostępniła powierzchnie reklamowe na zewnątrz oraz wewnątrz areny. Umowy podpisane zostały na okres 3 lat.
"Pozyskanie dwóch silnych marek napojów jest dowodem atrakcyjności marketingowej ERGO ARENA oraz pozyskania zaufania w świecie biznesu także poza regionem" - mówi Kamil Kukułka, Doradca Zarządu ds. Komercjalizacji Ergo Areny.
Najbardziej odczuwalnym dla wszystkich gości efektem współpracy z nowymi partnerami jest także funkcjonowanie Classic Pub, otwartego już przez 7 dni w tygodniu przy głównym wejściu hali, oraz Classic Bar na 4 piętrze hali podczas imprez.
Zgodnie ze znowelizowaną ustawą o imprezach masowych w obu przestrzeniach podczas większości imprez w hali goście mogą już napić się piwa tzw. stadionowego o zawartości poniżej 3,5% alkoholu.
Źródło: Sport Innovation