Kamil Kukułka
założyciel i Główny Konsultant Sport Innovation, pionierskiej w Polsce firmy doradczej wyspecjalizowanej w komercjalizacji aren sportowych oraz w strategiach sponsoringowych, w tym naming rights. Obecnie pełni rolę Dyrektora Generalnego IAAF Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce SOPOT 2014.
Od 2006 roku zrealizował projekty dla sponsorów (Coca-Cola Femsa, PGE, Atlas, Ergo Hestia, INEA, GPEC), dla miast (Kraków, Gdańsk, Łódź, Toruń, Sopot, Olsztyn, Białystok, Legionowo), dla obiektów sportowych (Ergo Arena, Atlas Arena, BGŻ Arena) i klubów sportowych (m.in. Wisła Kraków, Widzew Łódź, Śląsk Wrocław, Asseco Prokom Gdynia).
Specjalizuje się strategiach komercjalizacji praw marketingowych obiektów i eventów sportowych. Opracował autorską metodologię wyceny wartości marketingowej praw do nazwy – Arena Naming Rights, a także procedurę ewaluacji sprzedażowej efektywności sponsoringu. Prowadzi szkolenia i prezentacje związane z marketingiem sportowym, sponsoringiem i zarządzania obiektami sportowymi.
Jest autorem raportów m.in.: „Strategie aktywizacji praw sponsorskich”, "Efektywne Naming Rights w Polsce", "Komercjalizacja i operatorzy aren sportowych" i wkrótce „Programy sponsoringowe eventów sportowych”. Stworzył portal NamingRights.pl gromadzący ekspertów w komercjalizacji praw marketingowych i w zarządzaniu obiektami.
Wcześniej zarządzał krajowym oddziałem międzynarodowej organizacji w roli Prezydenta AIESEC Polska. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.