Zarządzanie i komercjalizacja aren

Maksymalne zyski z obiektów sportowych sprzedaz small

Doradzamy inwestorom oraz zarządcom obiektów wielofunkcyjnych w osiągnięciu maksymalnych przychodów z obiektów oraz z działań marketingowych.

 

1. Rozwój sprzedaży i marketingu obiektu

  • Wycena i sprzedaż praw marketingowych obiektu oraz powierzchni reklamowych.
  • Pakiety hospitality i loży VIP.
  • Doradztwo w nowych technologiach.
  • Wybór i wycena praw marketingowych oraz powierzchni reklamowych.
  • Komercjalizacja (sprzedaż) praw i powierzchni obiektu.
  • Strategia  marketingu i komercjalizacji aren. Modele operatorskie.
    Budowa produktu
  • Przygotowanie oferty komercyjnej.
  • Budowa marki i wizerunku obiektu.
  • Przygotowanie pakietów hospitality i loży VIP.
  • Wdrożenie mobilnych technologii na obiekcie.
  • Strategie komercjalizacji obiektów sportowych
  • Pozyskiwanie sponsorów oraz eventów
  • Sprzedaż praw marketingowych.
  • Licencjonowanie sprzedaży, merchandising.
  • Strategia komunikacji.


2. Doradztwo w zarządzaniu arenami

  • Modele zarządzania obiektami – benchmarki ze świata.
  • Analiza rynku operatorów i wsparcie w pozyskaniu operatora.
  • Know-how prywatnego operatora aren.
  • Wsparcie w pozyskaniu operatora - reprezentowanie obiektu w kraju i za granicą
  • Wsparcie w pozyskaniu eventów.
  • Doradztwo przedinwestycyjne dla miast i inwestorów. 
  • Analiza polskiego rynku obiektów.

 

Raport  „Komercjalizacja i operatorzy aren sportowych"

Warsztat  „Marketing  nowoczesnych aren sportowych”.

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności