Przygotowanie sprzedaży praw do nazwy Stadionu Wisły dla UM Kraków.

Sport Innovation odpowiedzialne było za przygotowanie pakietu sprzedaży praw do nazwy Stadionu Miejskiego im. H. Reymana w Krakowie.

W ramach pakietu wybrane zostały prawa dla potencjalnego sponsora stadionu, opracowana została wycena wartości poszczególnych praw oraz wizualizacje ekspozycji w określonych przestrzeniach obiektu.

"Sponsor tytularny dostaje nie tylko miejsce w nazwie stadionu, lecz również inne przywileje. Jego znak będzie się pojawiał na dokumentach dotyczących obiektu. Firma zyska m.in. prawo do wykorzystywania wizerunku stadionu, korzystania z lóż VIP-owskich” informuje  Barbara Janik, Doradca Prezydenta Krakowa ds. sportu. Miasto będzie szukać partnera pośród najlepszych graczy na rynku – potencjalny sponsor musi się liczyć wydatkowaniem sumy opiewającej na min. 30 mln zł.

 

źródło: Sport Innovation

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności