Pepsi i Tyskie nowymi partnerami ERGO ARENA

pepsi_logoTyskie.smW ostatnich tygodniach ERGO ARENA podpisała nowe umowy sponsoringowe z producentami napojów - z firmą Pepsico oraz z Kompanią Piwowarską. W ramach współpracy firmy pozyskały możliwość ekspozycji produktów w przestrzeniach gastronomicznych na terenie całej hali. Ponadto hala udostępniła powierzchnie reklamowe na zewnątrz oraz wewnątrz areny. Umowy podpisane zostały na okres 3 lat.

"Pozyskanie dwóch silnych marek napojów jest dowodem atrakcyjności marketingowej ERGO ARENA oraz pozyskania zaufania w świecie biznesu także poza regionem" - mówi Kamil Kukułka, Doradca Zarządu ds. Komercjalizacji Ergo Areny.

Najbardziej odczuwalnym dla wszystkich gości efektem współpracy z nowymi partnerami jest także funkcjonowanie Classic Pub, otwartego już przez 7 dni w tygodniu przy głównym wejściu hali, oraz Classic Bar na 4 piętrze hali podczas imprez.

Zgodnie ze znowelizowaną ustawą o imprezach masowych w obu przestrzeniach podczas większości imprez w hali goście mogą już napić się piwa tzw. stadionowego o zawartości poniżej 3,5% alkoholu.

Źródło: Sport Innovation

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności