Dwa projekty sprzedaży praw do nazwy stadionów
- Utworzono: środa, 19, styczeń 2011 16:32
Sport Innovation uczestniczy w realizacji dwóch projektów naming rights na zlecenie władz samorządowych aglomeracji miejskich powyżej 200 tys. mieszkańców. Projekty mają na celu przygotowanie do sprzedaży praw do nazwy:
-
stadionu o pojemności powyżej 10 tys. osób w północnej części kraju
-
stadionu o pojemności powyżej 30 tys. osób w południowej części kraju
Do zadań naszych doradców należało przygotowanie wyceny i wizualizacji praw do nazwy, stworzenie pakietów sponsoringowych oraz ofert sprzedażowych. Finalnym etapem prac będzie doradztwo w przeprowadzeniu konkursu na pozyskanie praw do nazwy stadionu.
Zapraszamy do kontaktu firmy zainteresowane budowaniem wizerunku swojej marki poprzez długoterminowy sponsoring obiektu sportowergo w regionie istotnym dla firmy.
Źródło: Sport Innovation