Dwa projekty sprzedaży praw do nazwy stadionów

mapa_2011Sport Innovation uczestniczy w realizacji dwóch projektów naming rights na zlecenie władz samorządowych aglomeracji miejskich powyżej 200 tys. mieszkańców. Projekty mają na celu przygotowanie do sprzedaży praw do nazwy:

  • stadionu o pojemności powyżej 10 tys. osób w północnej części kraju
  • stadionu o pojemności powyżej 30 tys. osób w południowej części kraju

 

Do zadań naszych doradców należało przygotowanie wyceny i wizualizacji praw do nazwy, stworzenie pakietów sponsoringowych oraz ofert sprzedażowych. Finalnym etapem prac będzie doradztwo w przeprowadzeniu konkursu na pozyskanie praw do nazwy stadionu.

 

Zapraszamy do kontaktu firmy zainteresowane budowaniem wizerunku swojej marki poprzez długoterminowy sponsoring obiektu sportowergo w regionie istotnym dla firmy.

 

Źródło: Sport Innovation

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności