Przygotowalismy raport dla PGE, sponsora stadionu Euro2012

PGE_ArenaSport Innovation wraz z partnerami z NamingRights.pl przygotowało raport dla  firmy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jednego z kandydatów do pozyskania nazwy nowego stadionu piłkarskiego Euro2012 w Gdańsku. 

W ramach doradztwa w trakcie konkursu na pozyskanie nazwy opracowany został raport o dobrych i złych praktykach projektów naming rights w Polsce oraz na świecie. Ponadto przygotowane zostały analizy badań marketingowych z zachodu oraz metodologie wyceny przygotowujące do negocjacji w konkursie. Projekt zrealizowany został na zlecenie jednej z polskich spółek giełdowych.

Konkurs zakończył się zwycięstwem firmy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., która pozyskała nazwę do PGE Arena Gdańsk.  Pozostałymi uczesnikami konkursu były firmy Lotos, a także PKO BP oraz Telekomunikacja Polska S.A. we wcześniejszych etapach. Więcej informacji na http://namingrights.pl/realizacje/81-35-mln-z-za-pge-arena-gdask.html  

 

Powrót do Klientów

Powrót do Aktualności

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności