Przygotowalismy raport dla PGE, sponsora stadionu Euro2012
Sport Innovation wraz z partnerami z NamingRights.pl przygotowało raport dla firmy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jednego z kandydatów do pozyskania nazwy nowego stadionu piłkarskiego Euro2012 w Gdańsku.
W ramach doradztwa w trakcie konkursu na pozyskanie nazwy opracowany został raport o dobrych i złych praktykach projektów naming rights w Polsce oraz na świecie. Ponadto przygotowane zostały analizy badań marketingowych z zachodu oraz metodologie wyceny przygotowujące do negocjacji w konkursie. Projekt zrealizowany został na zlecenie jednej z polskich spółek giełdowych.
Konkurs zakończył się zwycięstwem firmy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., która pozyskała nazwę do PGE Arena Gdańsk. Pozostałymi uczesnikami konkursu były firmy Lotos, a także PKO BP oraz Telekomunikacja Polska S.A. we wcześniejszych etapach. Więcej informacji na http://namingrights.pl/realizacje/81-35-mln-z-za-pge-arena-gdask.html
Powrót do Klientów
Powrót do Aktualności