Naming Rights

Sponsoring i Naming Rights

Naming Rights - sprzedaż praw do nazwy obiektów

Kompleksowo realizujemy projekty naming rights dla właścicieli obiektów oraz dla biznesu - potencjalnych sponsorów.

 

Dla miast - właścicieli obiektów: 

1. Kompleksowa obsługa sprzedaży praw do nazwy obiektów  (dla właścicieli obiektu)

  • Strategia sprzedaży praw przez miasto
  • Przygotowanie praw do sprzedaży przez miasto (właściciela praw)
  • Wycena i opis praw do nazwy obiektu.
  • Przygotowanie oferty sponsorskiej
  • Klasyfikacja i wycena praw tytularnych i marketingowych
  • Pozyskanie potencjalnych sponsorów do konkursu
  • Przygotowanie sprzedaży i pośrednictwo (mapa dostępnych praw)
  • Opracowanie strategii zintegrowanej komunikacji o sprzedaży praw
  • Przygotowanie warunków prawnych konkursu na prawa
  • Przygotowanie warunków umowy.

 

Dla biznesu - potencjalnych sponsorów:

2. Strategia efektywnego pozyskania praw

  • Doradztwo w pozyskaniu praw w  ramach konkursu.
  • Wycena praw i przygotowanie do negocjacji.
  • Obsługa projektu dla sponsora.
  • Realizacja programów aktywizacji.

 


Raport „Efektywne Naming Rights w Polsce 2010"


Warsztat „Efektywne projekty Naming Rights dla sponsora i dla obiektu”

 

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności