Kongresy branżowe w Warszawie i Manchesterze

 

W listopadzie obecni będziemy na dwóch kongresach branżowych, zachęcamy do uczestnictwa i wspólnych spotkań w Warszawie oraz w Manchesterze (Wlk. Brytania).

 

SBP Kukułka

Zapraszamy na prelekcję Kamila Kukułki nt. rynku naming rights, praw do nazwy obiektów sportowych, już 15 listopada w Warszawie podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska organizowanego przez @Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. To doskonała okazja, aby porozmawiać o przyszłości i wyzwaniach branży. Podczas 2 dni w Kongresie weźmie udział niemal 900 osób. Więcej informacji: https://bit.ly/3zf977i

 

Następnie 29-30.11 podczas Stadium Design Summit w Manchesterze reprezentować będziemy projekty inwestycyjne Ergo Areny oraz stadionów w Wilnie i Szczecinie. Więcej szczegółów nt. projektów w krótkiej rozmowie:

 

 

TheStadiumBusiness: What’s exciting you in the field of stadium design at present?

 

Kamil Kukułka: I am a fan of all self-service technologies generating more revenues and enabling faster service and fewer queues, like checkout-free shops and self-pouring beer, so I hope there will be more to come.

 

TSB: What’s in the pipeline for the Ergo Arena over the next six to 12 months?

 

KK: The upcoming months look promising with sport and family events, including the IHF World Men’s Handball Championships 2023 and Cirque du Soleil, as well as international concerts and top DJ festivals. However, we are worried with rapidly increasing costs of living and I wonder how long the audience will be able to afford the higher ticket prices.

 

TSB: What are you most looking forward to about the Summit?

 

KK: We are looking for more energy-saving solutions, after investing in LED lights and photovoltaic installations on the arena’s roof. We are also interested in ideas and investors for buildings with complementary services in the area around the venue, in line with our masterplan for the next 10 years.

 

źródło / source: https://www.stadiumdesignsummit.com/tds22-guest-qa-ergo-arenas-kamil-kukulka/

 

 

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności