Doradztwo Ergo Hestii przy prawach do nazwy Hali Gdańsk-Sopot
Sport Innovation zrealizowało projekt doradczy dla firmy Ergo Hestia S.A. w przygotowaniu do pozyskania naming rights (praw do nazwy) Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku-Sopocie. Ergo Hestia pozyskała 5-letnie prawa do nazwy Hali za kwotę 12,2 mln zł.
– Ta kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu – opisuje Katarzyna Śliwińska. – Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – dodaje.
W ramach projektu opracowany został szczegółowy raport z analizą efektywności i wyceną obiektu. Główny Konsultant agencji, Kamil Kukułka doradzał również w najkorzystniejszym dla sponsora doborze praw marketingowych oferowanych przez Halę.
– Profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport – uzasadnia Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR firmy. Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce.
Hala będzie jednym z najatrakcyjniejszych obiektów sportowych w Polsce i gościć będzie największe gwiazdy sportu i rozrywki jak np. Lady Gagę. Uroczyste otwarcie Hali nastąpi w najbliższych tygodniach. Co ciekawa Hala zlokalizowana jest tuż nad brzegiem morza, w pobliżu siedziby firmy Ergo Hestia, sponsora tytularnego Hali
Źródło: Sport Innovation