Przygotowanie komercjalizacji Stadionu Miejskiego w Białymstoku

logo stadion bialystok

Firma Sport Innovation wygrała w ramach konsorcjum przetarg na doradztwo w komercjalizacji Stadionu w Białymstoku.

 

W ramach 9 miesięcznego projektu przygotowana została strategia komercjalizacji Stadionu wraz z niezbędnymi materiały i procedurami. Przeprowadzono badania rynkowe, wyceny wartości oraz opracowane treści umów dla najważniejszych działań komercyjnych, takich jak: sprzedaż praw do nazwy (naming rights), wynajem skyboksów (loży VIP), sprzedaż praw reklamowych, wynajem powierzchni i pozyskanie opreatora gastronomicznego.

 

źródło: Sport Innovation

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności