Doradztwo przy naming rights 3mk Areny Ostrów

3 mk Arena Ostrow

 

Sport Innovation zrealizowało projekt naming rights dla Areny Ostrów Wielkopolski, co zaowocowało pozyskaniem sponsora hali, firmy 3mk Protection.

 

W kwietniu 2023 roku została ogłoszona współpraca tytularna pomiędzy firmą 3mk Protection a Areną w Ostrowie Wielkopolskim, w efekcie czego hala przez 3 lata będzie nosić nazwę 3mk Arena Ostrów. Wartość umowy to niemal 170 tys. zł rocznie. Ponadto sponsor dokonał pełnego rebrandingu obiektu oraz aktywacji pozyskanych praw poprzez strefę sponsorską, co stanowi dodatkową wartość dla gości hali.

 

Ciekawostką jest fakt, że firma została założona i funkcjonuje w Ostrowie zatrudniając ponad 200 osób, natomiast działa na skalę globalną dzięki sprzedaży internetowej.

 

Referencje 3mk Areny Ostrów - Sport Innovation− Chcemy pokazać nasz biznes w innej roli niż na co dzień. Na co dzień dbamy o jakość produktu i efektywność. Jako wspierający i sponsor możemy pokazać nasze wartości i misję. Wspólnie chcemy rozwijać potencjał 3mk Areny Ostrów wspierając życie sportowe i kulturalne mieszkańców. To dla nas także możliwość gromadzenia społeczności naszych konsumentów wokół szczytnych idei, z którymi się utożsamiamy – mówi Piotr Wawrzyniak, Head of Marketing firmy 3mk Protection.

 

− Chcemy dać mieszkańcom miasta jak najszerszą ofertę. Jest to miejsce nie tylko imprez, koncertów i wydarzeń sportowych, lecz także świetne miejsce spędzania wolnego czasu. Bardzo się cieszę, że wybrano naszą spółkę jako platformę do promowania swojej marki i produktów. Wierzę, że nasz sponsor tytularny będzie wielką wartością dodaną dla miasta i dla tego obiektu − podsumował Zbigniew Trzoska, prezes spółki Ostrowskie Inwestycje Sportowe.

 

Projekt został zrealizowany w 15 miesięcy − od pierwszych koncepcji i wyboru doradców Sport Innovation, po podpisanie umowy ze sponsorem tytularnym. Jest to dość bardzo krótki okres biorąc pod uwagę nakład pracy, realia biznesowe, poziom inwestycji i czas podejmowania decyzji przy projektach naming rights w Polsce.

 

źródło: Sport Innovation

zdjęcie: Ostrowskie Inwestycje Sportowe

 

 

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności