Klienci
Firma Sport Innovation realizuje projekty dla podmiotów biznesu sportowego i inwestorów, w tym:
Naszymi klientami byli m.in.:
ERGO ARENA - komercjalizacja i obsługa projektu sponsoringowego Działania marketingowe i sprzedażowe w roli Doradcy Zarządu ds. Komercjalizacji na zlecenie Hala Gdańsk-Sopot Sp. z o.o. Więcej informacji.
Przygotowanie aktywizacji praw sponsoringowych, budowa nowej marki obiektu, koordynacja wszelkich aspektów projektu w imieniu sponsora - STU Ergo Hestia S.A. Więcej informacji.
|
|
Wisła Kraków S.A. - Stadion Miejski im. H. Reymana
Projekt doradczy w zakresie komercjalizacji Stadionu przez Wisłę Kraków na zlecenie firmy UFA Sports. Więcej informacji.
|
|
Ergo Hestia S.A., sponsor Hali Widowiskowo-Sportowej w Gdańsku/Sopocie
Przygotowanie szczegółowego raportu z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradztwo w najlepszym doborze praw negocjowanych w umowie naming rights. Więcej informacji.
|
|
Atlas Sp. z o.o. - sponsor hali Atlas Arena w Łodzi
Aktywizacja strategii naming rights - integracja celów marketingowych firmy i obiektu, |
|
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. - sponsor stadionu Euro 2012
Przygotowanie raportu przygotowującego do udziału w konkursie na pozyskanie prawa do nazwy stadionu Euro 2012 w Gdańsku. Więcej informacji. |
|
Urząd Miasta Krakowa - www.krakow.pl
Przygotowanie sprzedaży pakietu praw do nazwy Stadionu Miejskiego w Krakowie. Więcej informacji.
|
|
Urząd Miasta Torunia - www.torun.pl
Przygotowanie nowej spółki zarządzającej obiektami sportowymi w Toruniu z konpcecją marketingową, prawną, finansową i podatkową. Więcej informacji.
|
|
Urząd Miasta Łodzi - www.lodz.pl, www.lodz4you.com Kampania promocyjna miasta Łodzi jako organizatora Eurobasket 2009 oraz istrzostw Europy w Siatkówce Kobiet 2009: przygotowanie billboardów, nagrań video, realizacja portalu www.lodz4you.com oraz działań promocyjnych w Internecie. Więcej informacji. |
|
WKK Wrocławski Klub Koszykówki - www.basket.wroc.pl
Opracowanie koncepcji produktu marketingowego oraz oferty programu CSR. Czytaj więcej.
|
|
Miasto Białystok - www.mosir.białystok.pl
Analiza modeli zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowych dla nowego stadionu piłkarskiego w Białymstoku. W tym m.in.: analiza zarządzania przez operatorów, sprzedaży praw do nazwy obiektu i dodatkowych źródeł komercjalizacji areny. |
|
Arena Legionowo - www.mosir-legionowo.pl
Wycena praw marketingowych do nazwy obiektu (Naming Rights). Analiza przedsprzedażowa. Opracowanie oferty sprzedaży dla Arena Legionowo. Czytaj więcej. |
|
Centrum Avana w Poznaniu - www.avana.pl Kompleksowa obsługa marketingowa centrum wspinaczki i rekreacji Avana w poznańskim Kinepolis. Kreacja materiałów marketingowych oraz pozyskanie partnerów biznesowych.
|
|
Coca-Cola FEMSA - www.coca-colafemsa.com
Półroczny projekt którego celem była ewaluacja efektywności i doskonalenie wybranych projektów, m.in. komunikacji marki poprzez sponsoring czterech stadionów (m.in. Estadio Azteca) oraz drużyn piłkarskich: America, Cruz Azul, Pumas, Morelia. Czytaj więcej.
|
|
Zapraszamy także do odwiedzenia stron naszych Partnerów.
|