Usługi

Obszary biznesowe: Naming rights dla biznesu i dla miast Komercjalizacja aren sportowych
Efektywny sponsoring i komunikacja
Procesy
Raporty i Analizy „Efektywne Naming Rights w Polsce 2010” „Komercjalizacja i operatorzy aren sportowych” „Strategie aktywizacji sponsoringu na arenach”
Wyceny i Badania efektywności Wycena i opis praw do nazwy obiektu. Wybór i wycena praw oraz powierzchni reklamowych. Badanie efektywności sponsoringu.
Sprzedaż praw marketingowych Pozyskanie sponsorów, przygotowanie konkursu. Komercjalizacja praw i powierzchni obiektu. Aktywna sprzedaż praw.
Strategia i konsultacje Strategia efektywnego pozyskania praw. Strategia sprzedaży praw. Strategia  marketingu i komercjalizacji aren. Modele operatorskie. Strategia długterminowa sponsoringu. Koordynacja programu.
Szkolenia i prezentacje „Efektywne projekty Naming Rights dla sponsora i dla obiektu” „Marketing  nowoczesnych aren sportowych” „Efektywny program sponsoringowy"

Przykłady wdrożeń

  • Ergo Hestia,
  • Atlas,
  • PGE,
  • Miasto Legionowo,
  • Miasto Łódź.
  • Miasto Białystok,
  • Miasto Toruń,
  • Atlas Arena,
  • BGŻ Arena.
  • WKK
  • Łódź, Mistrzostwa Europy 2009
  • Widzew Łódź
  • Coca-Cola Femsa
 
 Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty: biuro@sportinnovation
 

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności