Coca-Cola Femsa

Półroczny projekt zrealizowany został w 2006 roku na terenie Meksyku (miasta Mexico City oraz Morelia) przez Kamila Kukułkę w roli wewnętrznego konsultanta ds. efektywności, przy wsparciu lokalnego teamu z Coca-Cola FEMSA.

Cele projektu:

• Usprawnienie wybranych działań, m.in. komunikacji marki poprzez sponsoring czterech meksykańskich drużyn piłkarskich: America, Cruz Azul, Pumas, Morelia.

• Aktywizacja sponsoringu na stadionach Estadio Azteca, Estadio Azul, Estadio Morelos de Morelia.

• Ewaluacja sprzedażowej efektywności sponsoringu.

 

Projekt Coca-cola

Podczas pracy z zarządcami Estadio Morelos de Morelia.

 

Projekt Coca-cola

Aktywizacja sponsoringu podczas meczu w Morelii.

 

Projekt Coca-cola

Ekspozycja logo sponsora na stadionie Azteków- niestandardowe rozwiązania.

 

Projekt Coca-cola

Merchandising obiektu - wspólne produkty stadionu i klubu-gospodarza obiektu.

 

Projekt Coca-cola

Ekspozycja jednej z marek sponsora (Powerade) na zewnątrz obiektu.

 

Projekt Coca-cola

Event przed meczem derbowym (100 tys. os.) na stadionie Estadio Azteca, widok z loży VIP.

 

Projekt zorganizowany został w ramach Międzynarodowego Programu AIESEC. W wyniku udanego wdrożenia powstała firma Sport Innovation świadcząca usługi na polskim rynku.

 

Powrót do Klientów.

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności