Coca-Cola Femsa
Półroczny projekt zrealizowany został w 2006 roku na terenie Meksyku (miasta Mexico City oraz Morelia) przez Kamila Kukułkę w roli wewnętrznego konsultanta ds. efektywności, przy wsparciu lokalnego teamu z Coca-Cola FEMSA.
Cele projektu:
• Usprawnienie wybranych działań, m.in. komunikacji marki poprzez sponsoring czterech meksykańskich drużyn piłkarskich: America, Cruz Azul, Pumas, Morelia.
• Aktywizacja sponsoringu na stadionach Estadio Azteca, Estadio Azul, Estadio Morelos de Morelia.
• Ewaluacja sprzedażowej efektywności sponsoringu.
Podczas pracy z zarządcami Estadio Morelos de Morelia.
Aktywizacja sponsoringu podczas meczu w Morelii.
Ekspozycja logo sponsora na stadionie Azteków- niestandardowe rozwiązania.
Merchandising obiektu - wspólne produkty stadionu i klubu-gospodarza obiektu.
Ekspozycja jednej z marek sponsora (Powerade) na zewnątrz obiektu.
Event przed meczem derbowym (100 tys. os.) na stadionie Estadio Azteca, widok z loży VIP.
Projekt zorganizowany został w ramach Międzynarodowego Programu AIESEC. W wyniku udanego wdrożenia powstała firma Sport Innovation świadcząca usługi na polskim rynku.
Powrót do Klientów.