Łódź, Mistrzostwa Europy 2009

Agencja Sport Innovation przygotowała dla Biura Promocji Miasta Łodzi kampanię promocyjną miasta jako organizatora Mistrzostw Europy 2009 w koszykówce mężczyzn oraz w siatkówce kobiet, które rozgrywane będą w nowej Arenie Łódź na przełomie września i października.

Do kampanii zaangażowano gwiazdy sportu pochodzące z Łodzi:
•    siatkarka Małgorzata Niemczyk, mistrzyni Europy z 2003r. z reprezentacją Polski
•    koszykarz Marcin Gortat, wicemistrz NBA 2009 z Orlando Magic

Gwiazdy obu dyscyplin zaprezentowały się na tle wnętrza nowej Areny Łódź. Zrealizowano w niej również nagrania foto i video, które posłużą do promocji w Internecie.Marcin_Gortat_Lodz_2009

Billboardy pojawią się od 1 sierpnia w 8 największych miastach Polski, przy głównych trasach wjazdowych do miast. Kampania potrwa 4 tygodnie.

Drugim elementem kampanii jest promocja w Internecie. Promowany również na billboardach portal Lodz4You.com ma ułatwić zainteresowanym gościom podjęcie decyzji o przyjeździe do Łodzi na Mistrzostwa. Dodatkowo dzięki zaangażowaniu online mieszkańców regionu, pobyt gości może być prostszy, tańszy i bogatszy w atrakcje.

Gospodarze i goście portalu zapraszani będą m.in. poprzez portale społecznościowe, materiały multimedialne, m.in. filmiki z udziałem M. Gortata i M. Niemczyk, oraz działania wirusowe w mieście.


Filmy promujące kampanie:

{youtube}XaMtxu2GQt8{/youtube}

{youtube}kwxEXtFxGWg{/youtube}







Portal lodz4you.com to miejsce w którym goście z Polski i zagranicy planujący odwiedzić Łódź podczas wrześniowych Mistrzostw Europy uzyskają szybkie i kompleksowe informacje o mieście oraz o  nadchodzących wydarzeniach. Portal integrować będzie najważniejsze miejskie i niezależne witryny by ułatwić kibicom zaplanowanie pobytu w Łodzi.
Unikalnym elementem lodz4you.com będzie społeczność internetowa mieszkańców Łodzi i regionu, którzy wcielają się w rolę gospodarzy swojego miasta, by pokazać gościom najciekawsze miejsca, zaprosić ich na wydarzenia czy też doradzić gdzie można spać i dobrze zjeść. Również goście będą mogli podzielić się wrażeniami i nagraniami z pobytu w Łodzi, wyrazić opinie na temat eventów i miejsc które odwiedzili.Społeczność portalu stanowić będą dwie grupy w kolorach miasta: czerwoni gospodarze i żółci goście.
  • Gospodarze dostarczać mogą treści i multimedia o mieście, komentować treści zamieszczane przez innych, odpowiadać na zapytania gości, organizować wspólne wydarzenia.
  • Goście będą mogli szybko znaleźć niezbędne informacje do udanego pobytu w mieście. Dodatkowo mogą skorzystać z pomocy gospodarzy w planowaniu swojej wizyty, wysyłać zapytania, czytać rekomendacje i wrażenia innych gości.
Dzięki lodz4you.com obie społeczności, jak i samo miasto, odniosą znaczące korzyści. Goście:
  • Otrzymują rzetelne, wiarygodne informacje o mieście;
  • Uzyskują pomoc w zaplanowaniu wizyty w Łodzi;
  • Nawiązują znajomości z gospodarzami;
  • Kształtują swój wizerunek Łodzi jako miasta otwartego i gościnnego;
  • Stają się członkami społeczności. Ich pierwszy kontakt z miastem to kontakt z jego mieszkańcami.
Gospodarze:
  • Budują własne poczucie dumy z tego, że mieszkają w Łodzi, aktywnie angażując się w budowaniu jej pozytywnego wizerunku;
  • Mają możliwość lepszego poznania swojego miasta, poprzez udział w społeczności zainteresowanej Łodzią;
  • Nawiązują znajomości z przyjeżdżającymi Gośćmi;
  • Mają poczucie wpływu na to co będzie działo się w swoim mieście.

Przykład
Dzięki zaangażowaniu gospodarzy w tworzenie portalu możliwa będzie również obsługa gości pochodzących z różnych rejonów świata. Gospodarze w ramach serwisu będą mogli zakładać dodatkowe społeczności wg zainteresowań i grup językowych. Przykładowo, grupa gospodarzy mówiąca po hiszpańsku, będzie aktywnie promowana na hiszpańskiej wersji portalu, dzięki czemu goście mówiący po hiszpańsku również będą w stanie uzyskać wsparcie. Z kolei grupy tematyczne pozwolą gościom zainteresowanym np. koszykówką być na bieżąco z basketowymi wydarzeniami w Łodzi.

Reklamy lodz4you.com obecne były na bandach reklamowych EuroBasket 2009 transmitowanego na żywo do wielu krajów na całym świecie.

band_tvp2_894b



bannerlodz4you







 

Lodz4you.com na wiele miesięcy zagościła także w wielkim formacie naprzeciwko Atlas Areny w Łodzi, jako reklama na tyłach stadionu ŁKS Łódź.









„Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych partnerów."

Dominika Ostrowska-Augustyniak
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą
Urząd Miasta Łodzi

Powrót do Klientów.

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności