Sprzedaż praw do nazwy szczecińskiego Stadionu

gs24 news

 

W ramach konsorcjum dwóch firm wybranych w przetargu ogłoszonym przez miasto Szczecin odpowiedzialni będziemy za kompleksowe doradztwo oraz przygotowanie i przeprowadzenie sprzedaży pakietu sponsora tytularnego dla nowego Stadionu goszczącego Pogoń Szczecin, trzecią drużynę piłkarskiej Ekstraklasy ubiegłego sezonu. Firmy Komunikacja Plus Sp. z o.o. Sp. k. i Sport Innovation do końca przyszłego miesiąca przedstawią szczegóły oferty sprzedaży pakietu praw do nazwy Stadionu. 

 

 

- Wyłonione konsorcjum ma 9 miesięcy na przeprowadzenie tej operacji. Prawdopodobnie w połowie przyszłego roku mamy nadzieję, że będziemy znali nowego sponsora tytularnego. Szacujemy, że może to być umowa warta kilka milionów złotych rocznie – mówi Dariusz Sadowski z Urzędu Miejskiego w Szczecinie.

 

 

- Po dopełnieniu wszystkich formalności przedstawimy szczegółowy plan naszych działań, oczywiście w pierwszej kolejności musimy uzyskać akceptację zamawiającego dla tego planu. - informuje Kamil Kukułka, przedstawiciel konsorcjum - Doświadczenia ostatnich lat na rynku sponsoringu obiektów pokazują, że marki decydujące się na włączenie sponsoringu tytularnego w swój marketing-mix często są związane z regionem, w którym zlokalizowany jest obiekt. Związek ten może polegać na lokalizacji centrali firmy, czy też ważnego zakładu produkcyjnego. Szczecin to dynamicznie rozwijające się miasto, o atrakcyjnym położeniu geograficznym. Te argumenty na pewno będą prezentowane w rozmowach nie tylko z firmami, które są już tutaj zlokalizowane, ale również z tymi, które dopiero rozważają inwestycje w regionie.

 

Więcej informacji: https://gs24.pl/sponsor-tytularny-stadionu-pogoni-szczecin-wiemy-ktore-firmy-beda-go-szukac-miasto-wybralo-najkorzystniejsza-oferte/ar/c2-16550277

 

 

źródło: gs24.pl, TVP3 Szczecin, własne

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności