Sponsorzy

Sport Innovation obsługuje korporacje sponsorujące sport i rozrywkę:

 

Pepsi i Tyskie - sponsoring hali ERGO ARENA 

Pozyskanie sponsorów branżowych dla obiektu sportowego i organizowanych imprez masowych. Obsługa i rozwój współpracy z firmami Pepsico (m.in. marki Pepsi, Adrenalina) oraz Kompania Piwowarska (m.in. marki Tyskie, Lech, Grolsch). Więcej informacji.  


 

 

 

KPsm

Ergo Hestia S.A., sponsor tytularny ERGO ARENA - hali w Gdańsku/Sopocie

Pełna obsługa projektu sponsoringowego na obiekcie - przygotowanie aktywizacji praw sponsoringowych, budowa nowej marki obiektu, koordynacja wszelkich aspektów projektu w imieniu sponsora - STU Ergo Hestia S.A. Więcej informacji.

 

Przygotowanie szczegółowego raportu z analizą efektywności i wyceną obiektu oraz doradztwo w najlepszym doborze praw negocjowanych w umowie naming rights. Więcej informacji.


 

 

 

 

ergohetialogo  

Atlas Sp. z o.o. - sponsor hali Atlas Arena w Łodzi

 

Aktywizacja strategii naming rights - integracja celów marketingowych firmy i obiektu,
ujednolicenie działań wizerunkowych i promocyjnych. Więcej informacji. 

 


 

 

 

logo_atlas_sm 

GPEC sp. z o.o. - sponsor klubu siatkarskiego

Opracowanie strategii wdrożenia projektu sponsoringu sportowego. Więcej informacji.

 



 

GPEC_logo

Jula - potencjalny sponsor sportu

 Doradztwo i analiza planowanego projektu sponsoringowego. Więcej informacji.

 


 

 

jula_logo

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. - sponsor stadionu Euro 2012

 

Przygotowanie raportu przygotowującego do udziału w konkursie na pozyskanie prawa do nazwy stadionu Euro 2012 w Gdańsku. Więcej informacji.

 


 

 

 

 

pge_logo_150_100 

 

 

Coca-Cola FEMSA - www.coca-colafemsa.com

Półroczny projekt którego celem była ewaluacja efektywności i doskonalenie wybranych projektów, m.in. komunikacji marki poprzez sponsoring czterech stadionów (m.in. Estadio Azteca) oraz drużyn piłkarskich: America, Cruz Azul, Pumas, Morelia. Więcej informacji.

 


 

coca cola

Klienci o nas

Sport Innovation wykazało się wysoką jakością obsługi oraz pełnym zaangażowaniem przy realizacji ponad trzy miesięcznej kampanii promocyjnej. (...) wywiązali się wzorowo z zawartej umowy, wykazując dużą inicjatywę oraz kreatywne rozwiązania. Z całym przekonaniem mogę polecić SI jako rzetelnych oraz profesjonalnych partnerów.

Dominika Ostrowska-Augustyniak 
Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 

 Urząd Miasta Łodzi

Więcej referencji.

Aktualności